Sfarsit de liceu

liceu.jpg

Si intr`un final am terminat si liceul. Am incheiat si cu zilele in care intrat cu frica la ore, cand rodeam unghiile in timp ce profesorii tipau la noi , cand tremurai in fata tablei cand te asculta la mate si preferai sa iei un 3 decat sa te mai tina acolo inca 20 de minute…
Am terminat si cu intalnirile pline de ironie, sufocante si insuportabile cu colectivul clasei, cu obligatia de a ma afla printre ei fara o sansa de scapare, cu inima grea si gusa plina…
Am terminat… cu toate xDProbabil ca mai departe grijile se vor inmulti, responsabilitatile vor fi si mai multe si mai grele.. dar nu va mai fi aceeasi teama. NU va mai fi cosmarul legat de profa de engleza sau de mate sapt de sapt, nu va mai fi duminica nelinistita ca nu ti`ai facut tema… nu va mai fi grjia interminabila de scaderea notei la purtare din cauza absentelor.Simtamantul eliberarii… cea mai scumpa amintire din liceu ^__^
This entry was posted in Eu gandesc... and tagged . Bookmark the permalink.

8 Responses to Sfarsit de liceu

  1. Simona says:

    hmmmm…nu sunt de aceeashi parere!!!!! Anii de liceu sunt cei mai frumosi ani…si imi doresc din toata inima sa nu se fi terminat niciodata! ..sunt a12-a… mai am o saptamana de scoala…si sper sa treaca timpul cat mai incet :((
    Liceul, profesorii, colegii de clasa, colegii de liceu… sunt o parte din viata mea … m-am maturizat impreuna cu ei, am trecut prin bune si rele impreuna, mi-au fost alaturi in orice situatzie, …si…pentru mine sfarsitul de liceu este un eveniment care o sa ma marcheze pe viatza!! :((

  2. Vebby says:

    Sunt de acord, anii de liceu sunt cei mai frumosi, varsta este una dintre cele mai frumoase. Ce am petrecut in afara scolii nu am sa uit niciodata. Cand zic ca sunt fericita, ma refer la faptul ca nu prea m-a incantat pe mine clasa in care am fost sau liceul… Nu toti au noroc de colectiv fain 😛

  3. Elena..... si atat says:

    Si eu am aceeasi parere. Sunt in clasa a 12 a si ma bucura faptul ca ma despart de colegii mei si de liceul in care am invatat. Este liceul intr-adevar o perioda a vietii care te marcheaza atunci cand ai un colectiv minunat in care traiesti si o scoala in care profesorii te pregatesc cu adevarat pentru viata ….Am gasit aceasta pagina despre liceu deoarece cautam ceva sa spun la sfarsit de ciclu liceal… nu stiu ce sa spun….sa mint? Mai bine nu mai vorbesc si ascult….

  4. Vebby says:

    Nu ai de ce sa minti. Iti spui parerea si atat. Plus, ca o data ce ai zis`o, te simti si mai bine, macar te eliberezi. Cand m-am mutat in liceu si am fost intrebata ce parere am despre colegi, am zis ca`i urasc si in a 12a cand m-au intrebat acelasi lucru, raspunsul meu a ramas neschimbat…Desi am exagerat, nu ii uram, dar nici nu-i inghiteam, macar stiu ca nu am fost ipocrita si nu m-am plafonat 4 ani de zile consumandu-ma pentru ceva ce nu merita.

  5. caesar says:

    si eu termin liceul acum simi pare tare rau…chiar dak am mai avut neintelegeri cu colegii, o sami fie dor d ei…nici nu miam dat seama cand au trecut toti cei 4 ani…anii de liceu sunt cei mai frumosi si vor ramane in amintire…

  6. Valentin says:

    Sincer… asa am crezut si eu la inceput, dar pe parcurs, pe masura ce construiam un nou inceput, mi s-a facut dor de voi toti >:D<

    I miss you!!!

  7. supa_la_plic says:

    sunt sigura ca toate sentimentele pe care le ai tu acum in legatura cu liceul ti se vor parea foarte amuzante peste ceva timp…si astea probabil vor face ca anii de liceu sa fie cei mai frumosi…si eu am terminat si sincer regret..acum mi-e teama de momentul 15 sept cand nu voi mai merge la deschidere sa imi revad colegii mereu schimbati dupa o vara calduroasa..mi-e teama de ceea ce am sa fac in schimb! pentru mine..e foarte trist! 😦

  8. Oana says:

    Si cata ironie..Dar ce-am fi fost fara ea acum? Si ironia liceului este inmiit mai dulce decat cea a facultatii. N-as face niciodata schimbul nici pentru 275096342649464027254047564658546402 de ironii…

Leave a Reply

